Újabb elektromos kisülések az inFamous 2-ben
A korábban gyerekjátékokat, ügyességi platformcímeket alkotó Sucker Punch 2009-ben vett egy 180 fokos fordulatot, és egy kemény akciójátékot készített az inFamous képében. A katasztrófa hatására villámemberré változott Cole MacGrath első Empire City-i sandbox akció-kalandja meglepetés volt a javából. Senki nem számított egy ilyen tökös akciójátékra a korábban betörő mosómedvéket terelgető csapattól. Most megérkezett tőlük a folytatás, melyben kiküszöbölték az előd hibáit, így még szebb, még nagyobb és még izgalmasabb kalandok elé állítanak minket Cole képében.
inFamous 2 PlayStation 3 Videoteszt (HD)
Egy újabb kaland elé nézünk az elektromos árammal hajtott McGrath képében, akinek a játék elején egy új helyszínre kellett menekülnie nemezise elől. A Beast főhősünkkel csúnyán elbánt és legyengítette, így erőt gyűjteni menekült New Marais városába, mely egy ízlésesen magalkotott, változatos helyszínekkel rendelkező kisváros. Az új játszótér tökéletes a felkészüléshez: vannak magas megmászható épületek és templomok a belvárosban, míg a külső peremvidéken gyártelepek és bűzös mocsári szegénynegyedek húzódnak meg.
A fő történeti szál mellet rengeteg feladatot kínál majd a helyiek és a milicisták közötti feszültség orvoslása, vagy a hatalmas szörnyek eliminálása is. Szokás szerint egyéni döntésünk, hogy a jó oldalt képviselve segítünk a civileknek és a helyi rendőrségnek, vagy gonoszként a helyi bandák oldalán megkeserítjük a védtelen polgárok életét. A szabad játékmenetből kifolyólag pedig szemezgethetünk az utunkba eső különböző (igaz kicsit lapos) mellékküldetések közül is.
A játék amellett, hogy gonoszkodunk vagy jótékonykodunk, több helyen is kínál választási lehetőségeket a küldetések előtt is, így egyértelmű, hogy több végigjátszást kínál attól függően, hogy melyik jellemfejlődési utat választjuk. Az extra képességeink is ennek megfelelően különbözőek lesznek, csakúgy, mint a fizimiskánk. A különleges támadások elsütése amellett, hogy a választott oldaltól függően teljesen különbözőek és piszkosul látványosak, még roppant hasznosak is az egyre keményebb ellenfelekkel szemben. A milicisták számával arányosan növekszik majd a különböző lények mérete is, míg utol nem ér minket végzetünk, a Beast.
Az inFamous 2 meglepetésünkre felettébb jóra sikerült, nincs is igazi negatívuma a nem sok változatossággal bíró mellékküldetéseket leszámítva. A látvány és a folyamatos aktív mozgás lehengerlő. Assassin’s Creedeket és Pókembert megszégyenítő módon kapaszkodhatunk fel az épületekre, a magasfeszültségű vezetékeken gyönyörű villámnyalábok társaságában száguldhatunk New Marais egyik végéből a másikba. Az új város rengeteg változatos, látványos és mesterien megtervezett helyszínt, élettel teli utcát és kihívásokban bővelkedő összecsapásokat rejt. Az inFamous 2 egy teljes értékű folytatásnak nevezhető alkotás, és minden elismerés a Sucker Punch gárdájának.