A 8. páncélozott hadosztállyal az Army of Orion ellen

DeathEvil • 2011-11-18 03:39:42 • Rovat: Tesztek • Platform: PC


Section 8 Prejudice



A Prejudice nem kevesebbre hivatott, mint hogy korrigálja a Section 8 becsületén esett foltot. Digitális terjesztés útján forgalomba került játék azonban kétkedésre ad okot, ugyanis vagy megint nem tudtak elég tartalmat pakolni játékukba a fejlesztők, hogy teljes árú címként lemezes formában hozzák forgalomba, vagy egyszerűen nem is akarták, így egy kisebb árszegmensben próbálják széles közönséghez eljuttatni. A választ mi már tudjuk, amit a videoban meg is osztunk veletek.



Section 8 Prejudice PC Videoteszt (HD)



Történet az előző rész közvetlen folytatását meséli tovább. Az emberiség felélte szülőbolygóját, meghódította a környező égitesteket és galaxisokat, azonban a hatalmas távolságoknak köszönhetően lehetetlenné vált a rend megteremtése. Így jött létre a külső bolygórendszerekben az Army of Orion lázadó szervezet, melynek felszámolását a Prejudice-ban is folytatjuk a 8. páncélozott hadosztályt kommandírozva.




A folytatásban már megpróbáltak kicsit erősebb egyjátékos kampányt is pakolni a játék alá, jegyezzük meg, hogy több-kevesebb sikerrel. De a Section 8 erősségét továbbra is a muliplayerre kihegyezett játékmenete biztosítja. A vásárolható védelmi rendszerekkel és járművekkel operáló küzdelmek változatossá és összetetté, stratégiai lehetőségekkel tarkítottá teszik a játékmenetet. Az utánpótláspontokban választható és formálható kasztok (szétosztható skill pointok) pedig megteremtik a szabadságot és az alkotás, saját ízlés létrehozásának lehetőségét is. Az olyan multis összecsapások, mint a Conquest (különböző alkalmi küldetések teljesítésével, bázisok foglalásával kell győzelmi pontokat gyűjtenünk) vagy a Swarm mód (négyfős kooperatív módként fogható fel, időre menős, túlélős, védelmi rendszer kiépítős játékelemekkel) gondoskodnak a lendületes és akciódús küzdelmekről.


Section 8 Prejudice (a kép nagyítható)

Section 8 Prejudice (a kép nagyítható)


A látvány hatalmasat nem ugrott előre, de bizony az 5000 méterről való érkezés (ami egy gyors, dinamikus akciót biztosít) és a különböző környezettel bíró bolygófelszínek igyekeznek legalább módjával ízlésessé tenni a grafikai megjelenítést. A pályák tervezése professzionális és kiegyensúlyozott. Nem kell attól tartani, hogy egy csata eldől az első percben, mivel valaki megszáll egy teljességgel bevehetetlen területet. Egyedül egyes járművek használata vezethet bosszankodáshoz az irányítási nehézségek miatt, de lényegében a Section 8 sokat fejlődött, így már nem ráfizetésként éljük meg a vele eltöltött időt.


Section 8 Prejudice






Címkék:  Section 8, PC, Videoteszt


lap teteje

 

rogue

 

Heti hírek

 

Facebook csatornánk

 

Szavazás

<a href="http://www.sodahead.com/entertainment/mi-a-velemenyed-az-oldalrol/question-2185987/" title="Mi a véleményed az oldalról?">Mi a véleményed az oldalról?</a>